miércoles, 5 de agosto de 2009

L'ultima volta


Va ser la nit d'un concert
d'un grup que mai no recorde
i va passar tot com solen passar estes coses.
Jo només en el desig pensava
i tu... em vas furtar la son i la letàrgia
i... poc a poc ja et buscava amb la mirada.
M'acostumava al teu gest i al teu parlar suau
i a la teua manera de parar la taula
i la manera com rulaves
i...a les cançons que més t'agradaven.
Quan m'inventaves noms i jo m'emprenyava.
Quan em despertaves amb carícies i et besava.
Coquetes amb mel, colpets de cassalla.
L'última volta que et veig.
El nostre serà un adéu sense retrets sense revenges.
Que el camí et siga llarg
i... ple de llum i noves sendes.
Com quan anàvem junts a la muntanya
i ens apartàvem de la ruta marcada.
Vaig aprendre tantes coses
que no he tingut temps de recordar-les
Seran els canuts? o seran les ganes d'oblidar-te?
Em vas ensenyar a colar-nos al metro.
A comptar fins a deu abans de cagar-la.
Vas omplir el meu temps de jocs de paraules
i diumenges sense ressaca.
Una vesprada de març una cançó de Feliu
i... tu i jo despullats en aquells pis de la Plana.
L'última volta que et veig.…
i... si jo fora més llest
i... tu ho sigueres menys
canviaria la qüestió,
canviaríem els papers.
Ama i senyora dels besos més inquiets,
un plaer estar amb tu
i recordar quan érem un.

No hay comentarios:

Publicar un comentario